اگر قصد دارید تمام دادههای آنلاین کسبوکارتان را یکجا داشته باشید و به راحتی آنها را تحلیل کنید و سریع به تصمیم درست برسید، داشبورد پرفورمنس بهترین ابزار در دست شماست.
در ادامه به ویژگیها، نحوهی دسترسی و قیمت داشبورد اشاره میکنم.
ابزارهای داشبورد پرفورمنس
۴ منوی اصلی در داشبورد است که هر کدام بخشهای مختلف دارد:
بررسی وبسایت
- دادههای دموگرافیک (سن، جنسیت، شهر، علاقمندی، دیوایس، و...) در مورد بازدیدکنندگان سایت شما.
- از چه طریقی وارد سایت شدند (سئو، دایرکت، اینستاگرام، تبلیغات، و...) و هر دسته چه رفتاری در سایت شما داشتند.
- کسانی که یک صفحهی خاص را بازدید کردند، یا یک مسیر مشخصی را در سایت شما طی کردند چه رفتاری داشتند.
- کاربران شما در کدام ماه، هفته، روز، ساعتها بیشترین بازدید یا خرید را در سایت شما ثبت کردند.
- یک فعالیت مشخص (event) توسط چه تعداد از کاربرانتان ثبت شده، و روند انجام آن به چه صورت بوده.
با این دادهها میتوانید به این بینش در مورد سایتتان برسید:
- بهینهترین کانال جذب من کدام است.
- بهینهترین زمان برای اجرای کمپین چه زمانی است.
- کمپین را برای چه مخاطبی آماده کنم.
- اگر یک لندینگ یا صفحهی من بازدید مناسبی ندارد علتش چیست.
- کجا باید پول خرج کنم و کجا پول خرج نکنم تا به اهداف مارکتینگی مورد نظرم برسم.
بررسی فروشگاه آنلاین
اگر فروشگاه آنلاین دارید این قسمت دادههای شگفت انگیزی برای شما دارد!
- از هر محصول (یا دسته محصولات) چقدر فروختهاید و هر خریدار متوسط چقدر خرید کرده.
- کدام محصولات بیشترین بازدید، بیشترین خرید، یا بیشترین نرخ خرید به ازای بازدید را دارند.
- نرخ تبدیل هر مرحله از فروش شما در هر کانال فروش و بازاریابی شما چقدر است.
- مشخصات دموگرافیک (سن، جنسیت، شهر، علاقمندی، دیوایس، و...) خریداران شما چیست.
- در کدام ماه، هفته، روز، ساعتها بیشترین بازدید محصول یا خرید در سایت شما ثبت شده.
- توزیع فروش محصول نسبت به بازدید آن چگونه است.
با این دادهها میتوانید به این بینش در مورد فروشگاهتان برسید:
- کدام محصول پتانسیل فروش بیشتری دارد.
- برای کدام محصول کمپین برگزار کنم سریعتر/کندتر به فروش میرود.
- بهینهترین کانال فروش من کدام است.
- بهینهترین زمان برای اجرای کمپین چه زمانی است.
- کمپین را برای چه مخاطبی آماده کنم.
- کجا باید پول خرج کنم و کجا پول خرج نکنم تا به اهداف فروش مورد نظرم برسم.
بررسی سئو
- چند درصد از کلیکهای سرچ گوگل وارد سایت شما شدهاند!
- بیشترین بازدید ارگانیک سایت شما در چه ماه، هفته، روز، و ساعاتی بوده و توسط چه افرادی.
- برند اورنس شما در فضای آنلاین رشد داشته یا کاهش.
- کاربران با اهداف مختلف (تحقیق و بررسی، مقایسه، خرید)، با چه کیوردهایی به سراغ شما میآیند.
- کدام صفحات شما دچار کنیبالیزیشن (همنوعخواری) هست و سئوی شما را تهدید میکند.
- کدام کیوردها در اولویت تولید محتوا یا بهبود سئو هستند.
- ایدههای جدید تولید محتوا، و حتی تولید محصول.
با این دادهها میتوانید به این بینش در مورد وضع سئوی سایتتان برسید:
- آیا سایت به لحاظ فنی (سرعت لود سایت) دچار مشکل هست یا نیست.
- بهینهترین زمان برای اجرای کمپین چه زمانی است.
- برای برند اورنس خرج بکنم یا نکنم.
- اولویت تولید محتوا و سئو برای تحقق اهداف مارکتینگ چیست.
- مخاطبان من دنبال چه چیزی هستند...اگر مقدور است آن را تولید کنم.
بررسی سرعت سایت
اگر در قسمت قبل به این نتیجه رسیدید که سرعت لود سایت شما نیاز به بهبود دارد، از این قسمت برای شناسایی دقیق مشکل میتوانید استفاده کنید.
ابزارهایی مثل سرچ کنسول و Page Speed Insight دادههای ارزشمندی در مورد سرعت سایت به شما ارائه میدهند ولی برای اینکه بفهمید کدام صفحات شما مشکل دارد، یا تغییرات وضعیت سایتتان را در بازههای زمانی مختلف ببینید ابزاری وجود ندارد.
این قسمت در داشبورد پرفورمنس، این امکانات را هم به شما میدهد(به تفکیک موبایل و دسکتاپ):
فراتر از حد انتظار
علاوه بر مواردی که گفته شد، امکان فیلتر کردن با توجه به نیاز شما جهت دسترسی به دادههایی که برای بدست آوردن آن ساعتها باید در سرچ کنسول و GA4 وقت صرف کنید نیز در اختیار شما قرار داده شده.
با این داشبورد میتوانید هر دادهای را به راحتی و به سرعت برای تحلیل وضع مارکتینگ و افزایش فروش بدست آورید. و سپس با بینش کافی برای رشد فروش خود اقدام کنید.
و اما اینکه هیچ محدودیتی برای تعداد سایت در این ابزار نیست و میتوانید برای دهها سایت از آن استفاده کنید!!
قیمت
- شما برای ابزاری که ساعتها در ماه وقت شما یا متخصصترین نیروی مارکتینگ شما را آزاد میکند و میتواند به کارهای مهمتری برای افزایش فروش شما برسد چقدر حاضرید پرداخت کنید؟
- به ابزاری که خودش به اندازهی یک نیروی متخصص در تیم شماست و دستیار همهی اعضای تیم است چطور؟
- اگر ابزاری به شما کمک کند فروش خود را در کمتر از ۳ ماه حداقل ۲ برابر کنید چقدر حاضرید هزینه کنید تا آن را در اختیار داشته باشید؟
هزینه اشتراک ماهانه داشبورد: ۷۰۰،۰۰۰تومان
|
همین الان با ۷۰٪ تخفیف داشبورد را تست کن!
ماه اول فقط ۲۰۰،۰۰۰ تومان پرداخت کن و از همه امکانات داشبورد استفاده کن.
اشتراک ۳ ماهه | اشتراک ۶ ماهه | اشتراک ۱ ساله |
۲۰٪ تخفیف | ۳۰٪ تخفیف | ۴۰٪ تخفیف |
۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان | ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان | ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان |
پرداخت
بلو بانک | لینک پرداخت |
---|---|
دارنده حساب | امین نجمالدینی |
شماره کارت | 6219861924665879 |
شماره حساب | 611828005104253701 |
شماره شبا | IR800560611828005104253701 |
درخواست داشبورد اختصاصی
اگر برای مجموعهی خود نیاز به شخصی سازی بیشتر داشته باشید میتوانید درخواست داشبورد اختصاصی بدهید تا برای شما به طور اختصاصی کدنویسی و دیزاین شود. برای درخواست داشبورد اختصاصی لطفا در قسمت تماس با ما درخواست خود را شرح دهید یا از طریق کلندر یک قرار ملاقات آنلاین انتخاب کنید تا در مورد نیازمندیهای شما اطلاعات بیشتری دریافت کنم.